Wednesday 18 April 2012

UPDATE 7: FINAL IS COMING!!!!!

owh,,not me!haha,,

eeeee!streessssss nyeaaa!hahaha

tinggal lagi 3 hari lagi saya akan final!korang rasa saya stress tak?hahaha,,jawapanya.....

jeng.......
itu lah keje saya!bangun jer bukak "pakwe" saya 2!dengar lagu,fb,twitt,blog,edit pic,,ulang2 benda yang sama,,hahaha


Ya Allah,,pemalas betul saya niey,,tapi tak de lah sangat,rajin jugak,saya nie jenis yang suka study last2 minit,kalau korg macam mna?same ja kan?hehe

kali niey punya final saya just ada 2 paper ja,tapi memang "big" susah lah jugak,,haha






jadi mulai sekarang saya kena start study macam nie



wish me luck ok ^___^

daaa,,,,,Assalamualaikum,,,






p/s: doakan kejayaan saya n kawan2 yg lain ok,,terima kasih,,ily ^___^

hope you like it =)

No comments:

Post a Comment