Wednesday, 29 June 2011

"Luahan Hati"(Hati Nan Sepi)

cinta monyet??huyyoo,,x bnyak sgt ler,,just cikit,,cinta kejap2 tu kire cinta monyet ler kan,,,heeee,,aq niey kalo ikut dah banyak kali gagal dalam percintaan,,cinta pertama kena tipu,,cinta kedua dikebas,,cinta ketiga ditinggalkan tanpa sebab,,,cinta keempat meningalkan,,cinta kelima ditinggalkan dan dikebas,,so bila masa nak rasa cinta yang kekal????

sekarang,,kawan jerr,,mungkin kawan lagi elok dari bercinta,,apa yang penting ialah study untuk capai cite2 n impian nak balas jasa mama abah dulu,,nak bagi mereka rasa hasil titik peluh aku dulu,,baru pikir sal niey sumer,,aku just berserah jer,,kadang2 tu sedeh jugak tengok ramai kawan2 dah jumpa putera idaman depa,,aq nieyy,,kadang2 rasa macam x laku pulak,,ada yang dah kawen pown ada,,tp nk wat mcm mna kan,,jodoh lepa dah sampai,,so kawen lah dulu,,aku doakan kebahagian ampa sumer,,mungkin belum sampai masa nyerr untuk aku,,sob2 jer lerr,,,so hati nan sepi tidak akan bertukar lagi,,semalam da ler kawan ym tnya hai hati nan sepi mesti dah x sepi kan,,x dak mkne nyerr syg,,,hati nan sepi belum berjumpa lagi dengan seseorang yang dirasakan sesuai,,

bukan x cari,,cari,,tp x dak kn nk wat mcm mna,,,x jumpa yang sesuai,,bukan aq memilih tp ntah lerr,,,

soooo,,,HATIIIII NANNNNNNNNN SEPIIIIIIIII lgi,,,,,

sekarang aku hanya mampu berdoa agar dikuatkan iman n kudrat n panjang umur untuk aq terus b'juang untuk capai cta2 aq,,jodoh??,,tggu dlu lerr,,,kalo ler ada aq t'sepak saper2 ker yg aq rasa sesuai nnti aq story2 kt korg k,,,

saja jerr tulis nieyy,,boring,,,x tau nk wat ap,,,so luahkan lerr,,,n lgi stu cos aq dpt jemputan kwn aq nk kawen,,n dh da yg kawen dh pown,,so sja nk tocing skjp,,,tahniah ler wat mereka2 yang sudah b'jmpa jodoh masing2 k,,hope korg bhgia smpai ke ank ccu k,,,

hasil nukilan : hati nan sepi,,
                   namunku sedar kasih dimana ku berdiri dibalik cinta yang gelap aku terus sendiri "



hope you like it =)

Tuesday, 28 June 2011

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,SURATAN YANG MENYAKITKAN,,,,,,,,,,,,,,,,,

Berulang kali aku menyatakan hasratku
Tapi tak pernah kau ruang masa untuk diriku
namunku sedar kasih dimana ku berdiri
dibalik cinta yang gelap aku terus sendiri

Sungguh aku menyesali kasih
Bercinta denganmu sayang
Sungguh aku sedar betapa hebatnya cintamu itu
Yang menyakitkan

Ku sendiri kasih di lautan cintaku
Beralun ombak melanda namun aku berdiam
Masih aku sayang cuba untuk pertahankan
Suratan yang menyakitkan hati ini kerna ku mencintaimu

Sungguh aku menyesali kasih
Bercinta denganmu sayang
Sungguh aku sedar betapa hebatnya cintamu itu
Yang menyakitkan

Ku sendiri kasih di lautan cintaku
Beralun ombak melanda namun aku berdiam
Masih aku sayang cuba untuk pertahankan
Suratan yang menyakitkan hati ini kerna ku mencintaimu
Masih aku sayang cuba untuk pertahankan
Suratan yang menyakitkan hati ini kerna ku mencintaimu


Composer: Ajai
Lyrics: Ajai

video


hope you like it =)

Monday, 20 June 2011

i.LiKE.tHiS.sOng.VerY.mUcH,,,,,,,,,,"AHMAD""


Pertama kali si aku malu-malu,
Saat ku dekat ku ragu2
Mungkinkah dia suka padaku
Ah Ah Ahmad…


Ternyata tanpa ku duga-duga,
Aku terima salam darinya
Bergetar saatku membalasnya,
Ah Ah Ahmad…


Dialah idola,
Dialah superstar,
Mampu menggetarkan ranah jiwa


Dia yg ku nanti,
Selalu terpuji,
Ingin ku dekat, selalu ku dekat..


Ahmad…
Kau selalu dihatiku
Ahmad…
Luluhkan keangkuhanku,

Ahmad…
Ingin aku cepat-cepat,
Bercinta dengan lelaki paling hebat..


Ahmad…
Peribadinya sederhana,

Ahmad…
Tiada banyak bicara,

Ahmad…
Ku tak mahu lama-lama,
Mendekat kepadaku dengan segera..


Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….
Ah Ah Ahmad….

hope you like it =)

Wednesday, 15 June 2011

benarkah itu yang dinamakan cinta???????


hyeeeee,,tlis lg,,,,,x per lpas kn perasaan boring kn,,huhuhuhu,,,

BENARKAH ITU YANG DINAMAKAN CINTA????

mandi x bsah????

tidur x lena????

mkn x lalu?????

btul kerrrrr??????

tp kn sy mkn knyang,,siap jd bam2 lg,,,,

mndi slalu bsah,,,,,dlm fmily aq ler mndi plg lama k,,heeeee

tidur???lena kowt,,mau x lena tto pown dh pkul 3 4 pg,,mmg r tto,,,tggu lg kn,,,

tp,,,stu jerrr,,,hati niey tah ler nk kta,,,x keruannn jerrrr,,hai,,,apa nk jdi lh,,,,HATI NAN SEPI dh change jadi HATI NAN KELIRU,,,heeeeeee,,,,

hope you like it =)

j0m bagi pendapat,,,,heeeee

salam,hye sume,,wat aper tu???sihat x arie nie??hope sume chat kn,,,

hari niey rasa geram sgt,,,rsa mcm nk mrh jer,,tp kta da akal kan leyh pkir mna bruk n mna baek,,tp nk mrah jgkk,,huhuhu,,

cter nyerr mcm niey,,td tgh best pnya mkn nsi aym dgn mama t'tbe heeee,,t_t cl mama,,then ckp kasor dgn mama,,s0 mama t'rsa,,blik rumah baru mama crita..rsa mcm nk mrh jer,,tp apa hak aq kn nk mrh???tp de wat mama aq skit hati,,,so skrg ap aq nk uat???kwn2 byk ckp (sabo jer ler),,,huhuhu,,

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh,,HATI NAN KELIRU,,,,heeeeeeeeeeeeeeeeeeee,,

hope you like it =)

saya.peminat.stacie orrico,,,heeee

salam,,,hyeeee sume,,chat ke arie niey??hri niey kwasan umah sy hjan,,,
hjan rhmat,,heeeeee,,

saya.peminat.stacie orrico,,,suke suara de yg merdu n lunak tu,,ce cbe gdr lgu de,,sure tgkp syahdu do,,,,heeeeee,


sdap x?????heeeeee,,

org nyea pown cun jgk o,,,


cun kn,,,heeeeeee,,,

okkk lh,,daaaaaa,,salam,,,,,muahhhhhhhhhhhhhhh2,,heee ^__^


hope you like it =)

Tuesday, 14 June 2011

SAYA.SAKIT.KEPALA

saLam,,hye sume,,,cihat ker??hope chat kn sumer nyer,,,,

huhu,,,sy mengalami sakit kepala niey,,tp mlas naw nk mkn ubt nyea,,huhuhu,,mgkin sbb slaloo tido lambat kan??hamek ko,,sape swoh tdo lmbt lg kn,,heeeee ^__^,,

td pg kluaq ngan salma,syuk n chik,,g sek,,pkai sluar,,bwu rare kn,,heeee,,nseb bek pgtua x kuar kang,,kalo idok,,bior jer ler kn,,heeee,,pastu g makan,,syuk kta asl kalo aq kuaq jer prkara utama yg wat dlu msti mkn,,ada2 jer kn syuk uhh,,apa yg pnting mkn,,heeee,,

blik2 twos skt kpala,,denyut2 jer rsa nyea,,kpala tlong d0k diam2 k,,jgn skit k,,aq hrp ang cpt smbuh,,heeeee,,

okk lerr sume,,nnti cter2 len k,,cyunk kamoo sume,,daaaaa,,salam,,,muahhhhhhh,,heeeeeeeee (",)

hope you like it =)

Saturday, 4 June 2011

perghhhhhh kari kepala ikan,,,,

salam,,hye my followersssss,,,hehehehe,,sihat ka???makan pa tengahari tadi??mesti sedapkan??tambah2 kalo mak kita masak,,pergghhhhhh memang terbaekkkkk lerr kn,,,sebenarnya kemarin mama masak kari kepala ikan,,,tapi saya malas nak tulis kemarin so i tulis qie nieyy,,hehehe,,saja nak kongsi,,kalo rasa teringin p beli kepala ikan masak sendiri ek,,hehehe,,,lawak jer k,,,

niey ler kari kepala ikan yang mama buat,,,perghhhhhh sedap gila bak ang,,,


kalo nak rasa kari nieyyy,,,g kedai cakap de cik nak kari kepala ikan satu,,hikhik

pergghhhhh kari kepala ikan plus lak ngan buah konen n cabai tumbukkk,,memang masyukkkk ler,,,hehehe,,4x tmbh sya,,hehehe,,
hehehehehe,,,cukup ler setakat niey k,,maap lerr kalo da wat mana2 pihak marah ek,,maap lerr dari teman k,,muahhhhh2 kamooo sume yg baca,,,lap u lerrr,,,daaaaa,salam,,,,



hope you like it =)

Friday, 3 June 2011

BARU JER KENAL DAH MINTAK NO FON,,(",)

Salam,,hye teman2,,apa khabar??hope sihat2 jer kan,,,

qie niey jom kita cerita pasal no fon,,lelaki niey senang jer kan nak mintak no fon,,,pastu orang x nak bagi buat2 merajuk ler konon,,wekssss!!

asal chat jer no fon,,agak nyerr penuh pa no fon pempuan dalam fon lepa kan,,pastu saja nk tambah stok lg,,ish2,,,apa lah nak jadi kan,,yang jadi mangsa nyer kaum hawa lah yang lemah niey,,asyik kena tipu jer,,,

so kaum hawa,,don't give ur no.fon kepada orang yang kita baru kenal,,bagi lah kita kenal hati dan budi mereka dulu and kalo rasa kowang leh masok kepala dengan lepa baru bagi k,,kalo bagi awai2 pown kalo kowg rasa de macam x sesuai ngan kowg,,nnti kowang lah pulok nek rimas kan,,

ikhlas nasihat dari saya,,sayang kamu semua,,saya sekadar nasihat up 2 you ler k nak terima ke tak,,okk,,selamat pagi semua,,sekarang dah jam 1.33 pagi,,tata titu tutu,,ca cin cau,,daaa,,salam,,,^__^



hope you like it =)