Thursday 12 April 2012

update 5 : Assignment

Assalamualaikum,,
Salam sejahtera kepada pembaca2 yang belum "beradu" lagi,

Alang2 mata belum "mengantuk" jadi saya fikir nak update blog niey dengan update saya yang ke-5,,

"Assignment"


"Assignment During Practical Training"

bermula bulan 7 nie saya akan menjalani practical di "t_t",,biarlah rahsia dulu,haha

sementara melakukan practical sambil2 tue saya kena cari 20 synopsis in "English" untuk diguris,bagus juga taw da assignment sekurang-kurangnya saya dan kawan2 lain x lupa pada subjek "Shorthand" nie,n one more thing,assignment niey dapat mengisi masa cuti saya dengan perkara yang berfaedah, jadi nanti saya kena lah rajin kan kaki saya niey untuk melangkah masuk ke dalam library awam yang berdekatan buat julung kali nya,,haha,,(pernah pergi taw,tapi lupa je)hahahaha

Semoga assignment nie dapat disiapkan dengan jayanya!

gud luck "pejah", you can do it!

daaaaa,,Assalamualaikum,, =)








hope you like it =)

No comments:

Post a Comment