Saturday 7 April 2012

update 1

assalamualaikum,,

selamat pagi semua,apa khabar?alhamdulillah,bersyukur lah kita kerana telah diberi peluang untuk terus menghirup udara segar di bumi Allah ini lagi,,(wah dah macam nak bagi ucapan lah pulak kan)
semalam ingat nak update blog yang baru nak karat nie,tapi memandangkan semua "roommate" dah tidur jadi "seram"bagi saya sekiranya tinggal saya seorang je yang masih berjaga.jadi saya pon "mengulat" lah bersama.

blog ini memang kosong bak kata saya "blog pemalas" sebab saya dalam proses untuk "menyemakkan" kembali blog ini. tapi x nak lah "semak" sangatkan,nanti nampak macam blog kanak-kanak "kendos"(eh,macam tak sedor diri lah pulok)haha,,

jadi kepada sesiapa yang membaca maaf dipinta.mesti dalam hati kalian semua (penat ja aku bukak blog niey,kosong jer n bla bla bla,,,,,). insyaAllah,,

give me a support to start a new life,,haha,,

cukuplah sampai disini saja "Rintihan Hati" berkarang,hingga jumpa lagi,,(dah kena beleter dengan Nur Adilla)jadi,,jom,,,,,

salam ukhuwah,,Assalamualaikum,,




jom,saya nak g padang besor!

hope you like it =)

No comments:

Post a Comment