Saturday 19 November 2011

aku pasrah,,,,,,,,,,,, :,(

takku menyangka dan tidak ku menduga
akhirnya engkau yang berubah
sekelip mata cinta kita terlerai
dihujani dengan linangan air mata

mengapa engkau dustai cinta kita
dimana letaknya janji setia
yang pernah engkau lafazkan sewaktu dahulu
ingin terus hidup selamanya bersamaku
hingga ke akhirnya...

tinggal lah aku bersama hati yang pedih....
terpaksalah ku telan segala kepahitan.....
sehingga kering air aku menangis.....
bila aku kenangkan nasib yang telah menimpa diriku ini.....

biarkanlah kusendiri meneruskan hidup tanpamu disisi....
kurelakan dikau pergi andai itunya mahumu....
ku menganggap ianya adalah ujian darinya.....
tiada jodoh diantara kita....

aku pasrah aku redha dengan apa yang terjadi.....
ku doakan agar dikau bahagia......di sampingnya.... 

tajuk : aku pasrah
nyanyian : yana

this song make me feel better,,








hope you like it =)

No comments:

Post a Comment