Friday 11 May 2012

SELAMAT DATANG ABANG SEPUPUKU


hyep! hari tue iza dpt ank menakan,, now iza dpt bapak menakan pulak?? "bapak menakan"??? macam mana tuh?? ini anak kepada pakjang iza dengan isteri baru nye,,tahniah "adek" ucapkan buat pakjang dan makjang atas kelahiran Hamizan Zamry nie,, semoga dya membesar dengan elok dan menjadi insan yang berguna kelak, cepat2 besar yea "Abg.Mizan" heee =)




terima kasih makjang adek ucapkan cos merealisasikan impian pakjang untuk menjadi "ayah" yang sebenarnya walaupun usianya sudah menjangkau 46thn ,,, walau macam mana pun mak jang jangan risau,, kami sekeluarga akan tetap sayangkan anak2 makjang seperti keluarga kami sendiri,, 

tapi apa yang adek mintak jangan lah kita lupakan "Allahyarhamah Makjang" yang telah pergi meniggalkan kita buat selama-lamanya,, sesungguhnya jasanya kepada kita tidak ternilai,, semoga Allahyarhamah makjang ditempatkan bersama-sama orang2 yang beriman,, Amin,, 

marilah kita sama2 membaca Al-Fatihah untuk Allahyarhamah Makjang,,

btw i hope korang semua x keliru,, selepas Allahyarhamah Mak Jang Yah meninggal, pakjang telah di pertemukan jodoh sekali lagi dengan Mak Jang Mona,, hasil perkahwinan tersebut maka lahirlah "Hasmizan"

semoga pakjang dan makjang Mona kekal bahagia hingga hujung nyawa dan dikurniakan rezeki yang murah,,Amin,, i love you makjang n pakjang =)

daaaa,,
Assalamualaikum =) 




hope you like it =)

No comments:

Post a Comment