Friday 27 May 2011

SAYA.RINDUKAN.MEREKA... ^__^

Salam,,hye2,,apa khabar??,,hope sihat2 aje kan??,,

saya rindukan mereka,,,,




mereka :
kecik,dayang,k.zaty,k.aten,dyle,ryb,awanis,kwn2 kt poli,clazzmate,kawan sekolah dulu,,huhu,,kawan kat cniey dah salalu jumpa,,so rasa rindu 2 dah d'lepaskan,,

<kecik>
           

<dayang>


kecik&yunk bergambar di malam hari ketika mata pown sudah sayup,,
niey ler k.zaty


me,dyle,ryb n awanis,,,


muka kami masa nk wat p'sembahan coral speaking,,,,cun x???



me n awanis,,owg dgr ceramah kami b'gambar,,hikhik

me n ryb,,,,tenung apo 2 ryb???hehe

me and dyle,,,dalam tandas pown jadi port gambar jugak,,,hehe

niey masa bufday aq,,elok balik bilik baru nak b'gambor,,,hehe

kecik and dayang,,cun x??saya cun lagi lerr,,hehe

kecik and k.zaty,,dalam kelas pown sempat lagi kan,,ish2,,hehe

tolong!!!da zomba,,,,hehehe,,jangan takut lah,,niey kawan saya lerr,,de pakai tepung ish silap2 pakai niey ler bedak sejukk,,hehe


lagi sowg k.aten,,gmbornyerr x dak dgn sy,,tp x pe sy still igt u lerrr,,hehe,,saya rindu kan mereka semua,,makan sekali,minum sekali,satu bantal,satu bilik,satu kelas,satu kepala,banyak hati,,,kepala pown lbeyh kuwg,,memang rindu lah kat ampa,,muahhhhh2!!



THANK YOU!!,,,,







































hope you like it =)

No comments:

Post a Comment