Tuesday 1 May 2012

PANAHAN BADMINTON


hye semua,,,apa khabar hari niey?hope baik2 belaka lah yea,,

saya hari niey terasa sakit habes satu badan,,haaaa!kenapa 2?

"Panahan Badminton" lah,,

semalam duduk tak duduk tetibe teringin pulak nak main badmintonkan,,so x warming up dolu,terus belasah main jer,,aceni lah jadi nyea,,hamek ko,,sakit habes satu badan,sakit bahu,sakit kaki,,macam2 lah,,

so disebabkan sakit sana sini,hari saya mengistiharkan "cuti" kat saya jer lah,,

eh??
mmg cuti lah hari niey,,
cuti ape eh?
"Labour Day"
walaupun saya belum bekerja,tapi saya tetap cuti jugak,sebelum labour day lagi i dah cuti you,,hahaha

apa2 pown "Selamat Hari Pekerja" saya ucapkan buat abah,mama,keluarga,rakan2,guru2,,dan kepada seluruh rakyat Malaysia!
"SELAMAT MENYABUT HARI PEKERJA"

daa,,Assalamualaikum,


hope you like it =)

No comments:

Post a Comment